Medijski menadžment
Šifra: 57209
ECTS: 5.0
Nositelji: doc. dr. sc. Tanja Grmuša
Izvođači: doc. dr. sc. Tanja Grmuša - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Glavni je cilj predmeta pružiti uvid u osnovna znanja o medijskom menadžmentu s posebnim naglaskom na njegovu praktičnu primjenu u svakodnevnom djelovanju u organiziranju i funkcioniranju medijskih organizacija. Specifični je cilj predmeta upoznati studente s posebnostima upravljačkih tehnologija unutar medijskih kuća te sa zakonodavnim okvirom u kojima se takve djelatnosti obavljaju, približiti im zanimanje menadžera u medijima te ih osposobiti za upravljačke funkcije u medijima.
Ishodi učenja:
  1. definirati temeljne pojmove menadžmenta u medijima
  2. analizirati specifičnosti upravljanja medijskim organizacijama (na lokalnoj, regionalnoj i globalnoj razini)
  3. usporediti normativne akte medijskog zakonodavstva koji reguliraju ustroj i djelovanje medijskih organizacija u Republici Hrvatskoj
  4. analizirati ulogu menadžera u medijskim organizacijama
  5. prepoznati i opisati specifičnosti medijskog menadžmenta u različitim vrstama medija
  6. analizirati učinkovitost marketinških strategija u medijima
Literatura:
  1. Suvremeni menadžment - vještine, sustavi i izazovi, , Bahtijarević-Šiber, F., Sikavica P., Pološki Vokić, N., Školska knjiga, Zagreb, 2008.
  2. Osnove menadžmenta, , Buble, M., Sinergija nakladništvo d.o.o, 2013.
  3. , Ben H. Bagdikian; The New Media monopoly; Beacon Press, Boston (2004), , , .
  4. Integrirana marketinška komunikacija, , Kesić, T., Opinio d.o.o, 2003.
  5. , Jeff Kaye, Stephen Quinn; Founding Journalism in the Digital Age: Business Models, Strategies, Issues and Trends; Peter Lang, New York (2010), , , .
2. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Komunikologija
Termini konzultacija:
  • doc. dr. sc. Tanja Grmuša:

    Četvrtkom prije ili poslije predavanja uz obavezni prethodni dogovor putem e-adrese tgrmusa@hrstud.hr 

    Lokacija:
Obavijesti

Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu visokoučilišna je ustanova i znanstvena organizacija, koja ima poziv: istraživati i proučavati hrvatsko društvo, državu, prostor, stanovništvo, iseljeništvo, kulturu, hrvatsko civilizacijsko i povijesno naslijeđe u europskom i općesvjetskom kontekstu; o postojećim znanjima i novostečenim spoznajama poučavati u sustavu visokoučilišne naobrazbe te njegovati hrvatski nacionalni i kulturni identitet.

Adresa: Borongajska cesta 83d, Zagreb
© 2013. - 2024. Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Sva prava pridržana. Računalna služba         Izjava o pristupačnosti
QuiltCMS