Politološki aspekti masovne komunikacije
Šifra: 57211
ECTS: 5.0
Nositelji: doc. dr. sc. Tomislav Janović
Izvođači: dr. sc. Dražen Maleš - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,0

U dogovoru sa studentima upisanim na predmetu, nastavnik će osigurati što veći broj elemenata nastave na engleskom jeziku, odnosno istovremeno i na engleskom i na hrvatskom za mješovite grupe (dvojezični nastavni materijali i dvojezični ispiti). Razina 2 također uključuje dodatni individualni rad sa stranim studentima (slično kao i razina 1) za nastavne elemente koji se drže na hrvatskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Masovna komunikacija obilježavala je karakter ljudskog društva od njegovih početaka, a njezini oblici razvijali su se usporedo s društvenim i tehnološkim razvitkom i utjecali na karakter političkih odnosa. Informacijsko društvo odlikuje se naglašenim utjecajem medija na društveni život, a pojava novih medija ponovno mijenja obrasce komuniciranja i snažno utječe na metode politike.
Cilj kolegija jest omogućiti studentima da dobiju uvid u najnovije spoznaje o politološkim aspektima masovne komunikacije, odnosno o ulozi komunikacija u političkim procesima. U okviru kolegija predviđeno je upoznavanje sa strukturom političkih procesa, povješću političkih ideja i fenomenom javnosti kao okvirom za komunikaciju i legitimacijskim temeljem političkih odluka. Kolegij treba omogućiti studentima stjecanje odgovarajućih spoznaja i usvajanje metoda znanstvenog rada.
Literatura:
  1. McNair, Brian; Uvod u političku komunikaciju; Zagreb, Fakultet političkih znanosti (2003)
  2. Axford, B. / Rosamond, B. / Turner, J. / Huggins, R. / Browning, Gary K.; Uvod u politologiju; Zagreb, Politička kultura (2002)
  3. Labaš, Danijel; Međuljudska komunikacija, novi mediji i etika, u: Labaš, D., Novi mediji - nove tehnologije - novi moral; Zagreb, Hrvatski studiji (2009)
  4. Lovrić, Ivo; Javnost i politička komunikacija u uvjetima novih medija, u: Labaš, D., Novi mediji - nove tehnologije - novi moral; Zagreb, Hrvatski studiji (2009)
  5. Šišak, Marinko; Javnost i novi mediji, u: Labaš, D., Novi mediji - nove tehnologije - novi moral; Zagreb, Hrvatski studiji (2009)
1. semestar Ne predaje se
KOM-dipl (5041): MEDIJI - Redovni studij - Komunikologija

2. semestar
KOM-dipl (5041): MEDIJI - Redovni studij - Komunikologija

3. semestar Ne predaje se
KOM-dipl (5041): MEDIJI - Redovni studij - Komunikologija
Termini konzultacija:
  • doc. dr. sc. Tomislav Janović:

    studenti filozofije: srijeda, 10 - 11 sati (soba 117)

    studenti komunikologije: ponedjeljak, 13 - 14 sati (soba 117)

    Lokacija: 117
  • dr. sc. Dražen Maleš:

    Srijeda 12:00 - 13:00h - prema prethodnom dogovoru na e-adresu

    Lokacija: 203
Obavijesti

Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu visokoučilišna je ustanova i znanstvena organizacija, koja ima poziv: istraživati i proučavati hrvatsko društvo, državu, prostor, stanovništvo, iseljeništvo, kulturu, hrvatsko civilizacijsko i povijesno naslijeđe u europskom i općesvjetskom kontekstu; o postojećim znanjima i novostečenim spoznajama poučavati u sustavu visokoučilišne naobrazbe te njegovati hrvatski nacionalni i kulturni identitet.

Adresa: Borongajska cesta 83d, Zagreb
© 2013. - 2024. Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Sva prava pridržana. Računalna služba         Izjava o pristupačnosti
QuiltCMS