Ovo web sjedište koristi tehnologiju "kolačića" (eng. cookie) da bi se korisnicima prikazao dinamičan i personaliziran sadržaj, te su oni nužni za ispravan rad. Ako nastavite pregledavati ove stranice, kolačići će biti korišteni u suradnji s vašim preglednikom Weba.
Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Opterećenje:
1. komponenta
Vrsta nastave
Ukupno
Predavanja
30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Opći cilj kolegija je upoznati se s osnovnim histogenetskim i morfogenetskim razvojnim događanjima u mozgu čovjeka, te ih komparativno usporediti s drugim sisavcima, a kako bi se stekao uvid u promjene koje obilježavaju biološku podlogu za nastanak viših spoznajnih funkcija i drugih psiholoških procesa svojstvenih čovjeku. Specifični ciljevi razrađeni su po nastavnim temama.
Ishodi učenja:
Literatura:
, Knežević, M.; Petanjek, Z. (ur.) Priručnik: Neurobiologija ontogenetskog i filogenetskog razvoja; Web izdanje.;, , , .
, Judaš, M. i Kostović, I. (1997) Temelji neuroznanosti. Web izdanje.;, , , .
Dear Colleagues,
additional lectures and lab visit will be held in next two weeks on Thursdays ( 5 th and 12 th of May ), from 9-11:30 at CIBR (Croatian institute for brain research) , Šalata 12.
Best regards,
Sanja Darmopil