Opcije pristupačnosti Pristupačnost

O nama

Hrvatski studiji kao sastavnica Sveučilišta u Zagrebu spadaju među tzv. „nastavna učilišta“ koji na svim svojim studijskim smjerovima (zasad izuzev komunikologije), uz mogućnost znanstvenog opredjeljenja, svojim studentima nudi i mogućnost nastavničke naobrazbe za one koji vide svoju budućnost kao djelatnici odgojno-obrazovnih ustanova.
Nakon donošenja Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi 2008. god., nastavnička naobrazba je usklađena prema propisima toga zakona po kojemu „poslove nastavnika predmetne nastave u srednjoj školi može obavljati osoba koja je završila diplomski sveučilišni studij odgovarajuće vrste i ima potrebne pedagoške kompetencije (čl. 105,7). Pod pedagoškim kompetencijama zakon predviđa znanja iz pedagogije, psihologije, didaktike i metodike sa sveukupnom opterećenošću od 60 ECTS (105,6). Ovakav koncept nastavničke naobrazbe je istovremeno usklađen i s  Bolonjskom reformom visokog obrazovanja ima li se u vidu Zakon o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju iz 2003. godine.
Nastavu izvodi i organizira Odjel za edukacijske znanosti i nastavničku naobrazbu tako da je ona koncentrirana na jednom mjestu za sve studijske smjerove.
Kako bi izišli ususret sve većoj potražnji za nastavničkom naobrazbom, a u skladu s najnovijim zakonskim odredbama, Odjel za edukacijske znanosti i nastavničku naobrazbu Hrvatskih studija, osmislio je, a Senat Sveučilišta u Zagrebu 11. ožujka 2014. prihvatio program dodatne nastavničke naobrazbe (PPDMN) u svrhu stjecanja pedagoških kompetencija. Program je namijenjen svima koji žele raditi (ili već rade) u odgojno-obrazovnim ustanovama, a tijekom svoga studija nisu stekli tu naobrazbu, odnosno njihova matična ustanova im to nije mogla ponuditi. On je predviđen i za one koji osjećaju potrebu za cjeloživotnim školovanjem i dodatnom naobrazbom na tom području radili oni u obrazovnim ustanovama, nakladničkim kućama ili elektroničkim medijima. Više o programu vidi na: http://www.hrstud.unizg.hr/ppdmn.

29/10/2021

Sudjelovanje na znanstvenom skupu Socijalna distanca: filozofske, religijske, sociološke, psihološke i pravne implikacije

Doc. dr. sc. Katarina Dadić i doc. dr. sc. Iva Ivanković sudjelovale su na znanstvenom skupu u organizaciji Fakulteta filozofije i religijskih znanosti Sveučilišta u Zagrebu. U izlaganju naslova Digitalni alati u nastavi na daljinu – perspektiva roditelja učenika razredne nastave doc. dr. sc. Iva Ivanković predstavila je rezultate istraživanja kojim su se nastojala prikupiti mišljenja roditelja učenika razredne nastave o primjeni digitalnih alata i provedbi hibridnoga oblika nastave, ali i mišljenja roditelja o suradnji s učiteljima putem digitalnih alata. Doc. dr. sc. Katarina Dadić održala je izlaganje „Kauč“ odgoj i obrazovanje objašnjavajući ovu novu pojavu nastalu tijekom COVID-19 epidemije izmještanjem nastave iz učionica u virtualni svijet.

Više o programu znanstvenoga skupa moguće je pročitati na poveznici:

https://www.ffrz.unizg.hr/event/socijalna-distanca-filozofske-religijske-socioloske-psiholoske-i-pravne-implikacije/

Popis obavijesti