Sukladno Pravilniku o postupku vrjednovanja studijskih programa sveučilišnih preddiplomskih,diplomskih, integriranih preddiplomskih i diplomskih te stručnih studija Sveučilišta u Zagrebu studijski program Nastavnička naobrazba je u postupku vrjednovanja.
Upisi u prvi semestar se očekuju u akademskoj godini 2014./2015.
I. Semestar
Obavezni predmeti
- Didaktika
- Metodika nastave filozofije
- Metodika nastave hrvatskog jezika i književnosti
- Metodika nastave latinskog jezika i književnosti
- Metodika nastave povijesti
- Metodika nastave psihologije
- Metodika nastave sociologije
- Pravna uporišta i pedagoška dokumentacija
Izborni predmeti
II. Semestar
Obavezni predmeti
Izborni predmeti
- Hrvatski pedagozi – Prosvjetiteljstvo
- Nasilje u obitelji
- Pedagoška psihologija
- Nastavničke kompetencije u suvremenom kurikulumu
III. Semestar
Obavezni predmeti
- Praktične vježbe iz predmetne metodike [Filozofija]
- Praktične vježbe iz predmetne metodike [Hrvatski jezik i književnost]
- Praktične vježbe iz predmetne metodike [Latinski jezik i književnost]
- Praktične vježbe iz predmetne metodike [Povijest]
- Praktične vježbe iz predmetne metodike [Psihologija]
- Praktične vježbe iz predmetne metodike [Sociologija]
Izborni predmeti
- Emocije i moralni odgoj
- Mediji u nastavi
- Odgojno-obrazovna integracija djece s teškoćama u razvoju
- Starogrčki odgoj i obrazovanje
- Udžbenik kao nastavno sredstvo
IV. Semestar
Obavezni predmeti
- Korelacijske vježbe iz predmetne metodike nastave [Filozofija]
- Korelacijske vježbe iz predmetne metodike nastave [Hrvatski jezik i književnost]
- Korelacijske vježbe iz predmetne metodike nastave [Latinski jezik i književnost]
- Korelacijske vježbe iz predmetne metodike nastave [Povijest]
- Korelacijske vježbe iz predmetne metodike nastave [Psihologija]
- Korelacijske vježbe iz predmetne metodike nastave [Sociologija]
Izborni predmeti
- Filozofija odgoja
- Hrvatski pedagozi – Renesansa
- Odgojno-obrazovna integracija djece s teškoćama u razvoju
- Odgoj u vrijeme antike
- Nastavničke kompetencije u suvremenom kurikulumu