Uvod u odnose s javnošću
Šifra: 28500
ECTS: 5.0
Nositelji: v. pred. mr. sc. Zdeslav Milas
Izvođači: dr. sc. Davor Trbušić - Seminar

dr. sc. Davor Trbušić - Predavanja
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj kolegija je upoznati polaznike s osnovnim konceptima odnosa s javnošću te objasniti ključne pojmove, procese, teorijske pristupe i komunikacijske modele. Studenti će naučiti važnost planiranja i upravljanja u odnosima s javnošću, značajke u odnosima s medijima i korištenje raznih tehnika u OSJ. Polaznici će biti upoznati s područjima prakse OSJ u javnom, političkom, u nevladinim i neprofitnom sektoru te u profitnom sektoru, posebno u korporativnoj komunikaciji. Pored interne komunikacije kolegij obuhvaća i krizno komuniciranje, kao i etičke i pravne norme u odnosima s javnošću.
Literatura:
  1. Cutlip, S., M.; Center, A.; Broom, G. (2003). Odnosi s javnošću. Mate
  2. Tkalac Verčić, A. (2016). Odnosi s javnošću. HUOJ
  3. Tomić, Z. (2016). Odnosi s javnošću - teorija i praksa. Synopsis
  4. Cameron i sur. (2008). Public Relations Today. Pearson
  5. Jakopović, H. (2012). Odnosi s javnošću kao znanstvena grana informacijskih i komunikacijskih znanosti. Medijske studije, 3(5), 85-100
  6. Macnamara, J., Lwin, M., Adi, A. & Zerfass, A. (2016). 'PESO' media strategy shifts to 'SOEP': Opportunities and ethical dilemmas. Public Relations Review, 42(3), 377-385
  7. Schultz, D. E. (1996). The inevitability of integrated communications. Journal of Business Research, 37(3), 139-146.
  8. Verčič, D., van Ruler, B., Bütschi, G., & Flodin, B. (2001). On the definition of public relations: a European view. Public Relations Review, 27(4), 373-387.
Preporučena literatura:
  1. Skoko, B. (2006). Priručnik za razumijevanje odnosa s javnošću. MPR
  2. Tench, R; Yeomans, L. (2009). Otkrivanje odnosa s javnošću. HUOJ
  3. Kesić, T. (2003). Integrirana marketinška komunikacija. Opinio d.o.o.
  4. Cutlip, S., M. (1995). Public Relations History. Routledge
3. semestar
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija

4. semestar Ne predaje se
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija

5. semestar
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija

6. semestar Ne predaje se
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
Termini konzultacija:
  • dr. sc. Davor Trbušić:


    Srijedom od 12 do 13 sati - uz obaveznu prethodnu najavu na e-adresu.

    Lokacija: 203
Obavijesti

Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu visokoučilišna je ustanova i znanstvena organizacija, koja ima poziv: istraživati i proučavati hrvatsko društvo, državu, prostor, stanovništvo, iseljeništvo, kulturu, hrvatsko civilizacijsko i povijesno naslijeđe u europskom i općesvjetskom kontekstu; o postojećim znanjima i novostečenim spoznajama poučavati u sustavu visokoučilišne naobrazbe te njegovati hrvatski nacionalni i kulturni identitet.

Adresa: Borongajska cesta 83d, Zagreb
© 2013. - 2024. Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Sva prava pridržana. Računalna služba         Izjava o pristupačnosti
QuiltCMS