Metodika nastave povijesti
Šifra: 53907
ECTS: 3.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Rona Bušljeta Kardum
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj je predmeta upoznati studenta s nastavom kao vrlo složenim sustavom posredovanja znanja i vještina na tri metodičke razine: a) razina nastavne metodike posredovat će teoriju nastave uopće, odnosno, općevažeća načela i postupke primjenjive unutar različitih predmeta i nastavnih situacija te složenog komunikacijskog odnosa nastavnika i učenika te nastavnog okruženja kao takvog; b) područna metodika kao suženija specifikacija nastavnih postupaka svojstvenih pojedinom području ili područjima (humanističke znanosti, društvene znanosti), c) predmetna metodika koncentrirana maksimalno na specifične sadržaje i ciljeve pojedinih nastavnih predmeta te adekvatne metodičke postupke.
Literatura:
  1. Pranjić, M.; Nastavna metodika u riječi i slici; Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu (2013), str. 600
Preporučena literatura:
  1. Pranjić, M.; Didaktika; Golden Marketing (2005), str. 267-340
2. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Povijest
DIPL(18149): Izborno (NASTAVNIČKI MODUL) - Redovni smjer - Znanstveni
DIPL(18149): Izborno (NASTAVNIČKI MODUL) - Redovni smjer - Znanstveni
DIPL(18149): Izborno (NASTAVNIČKI MODUL) - Redovni smjer - Znanstveni
Termini konzultacija:
Objavljeno: 2. 6. 2021. u 12:39
Rona Bušljeta Kardum
Poštovane kolegice i poštovani kolege,
 
šaljem link za predavanje u organizaciji History Educators International Research Network's [HEIRNET's]. Priključite se ukoliko vas zanima.
 
Title: History for justice and harmony: Deliberation, knowledge, and action 
 
Keith Barton (Indiana University Bloomington)
 

Taking action on societal issues requires knowledge, but of what kind, and how should its role in the curriculum be conceptualized? Drawing from Eastern and Western philosophies, this talk considers the contribution and limits of history to deliberatively informed action, and presents an alternative to prevailing views of knowledge in schooling.

Keith C. Barton is Professor of Curriculum and Instruction, and Adjunct Professor of History, at Indiana University. He is the author, with Linda Levstik, of Teaching History for the Common Good, Doing History: Investigating with Children in Elementary and Middle Schools, and Researching History Education: Theory, Method, and Context. He has been a Visiting Professor at the University of Ulster, Victoria University (New Zealand), Uppsala University, and the National Institute of Education (Singapore).

Date and Time: Wednesday 2nd June:
18:30-19:30 [British Summer Time  (BST)]
19.30-20:30 [Central European Time (CET)]
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
To join the Zoom HEIRNET Keynote in a virtual conference room the link is:
 
 
Srdačan pozdrav,
Rona Bušljeta Kardum
Popis obavijesti

Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu visokoučilišna je ustanova i znanstvena organizacija, koja ima poziv: istraživati i proučavati hrvatsko društvo, državu, prostor, stanovništvo, iseljeništvo, kulturu, hrvatsko civilizacijsko i povijesno naslijeđe u europskom i općesvjetskom kontekstu; o postojećim znanjima i novostečenim spoznajama poučavati u sustavu visokoučilišne naobrazbe te njegovati hrvatski nacionalni i kulturni identitet.

Adresa: Borongajska cesta 83d, Zagreb
© 2013. - 2024. Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Sva prava pridržana. Računalna služba         Izjava o pristupačnosti
QuiltCMS