Opcije pristupačnosti Pristupačnost

O nama

Studij komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu utemeljen je 1996. godine i to prvo kao studij novinarstva, a 2005. godine preimenovan je u studij komunikologije. Studij je zasnovan na temeljnim znanjima iz komunikologije, novinarstva, povijesti medija i odnosa s javnošću. Studenti tijekom studija stječu znanje o metodama istraživanja masovne komunikacije i obrade podataka te o povijesnom razvoju novinarstva i masovne komunikacije u svijetu i Hrvatskoj. Studenti komunikologije dobivaju temeljna znanja o medijima i osobitostima izvještavanja za njih, usmjeravaju se za rad na početnim poslovima u nekom od medija ili tvrtkama, tj. odjelima za odnose s javnošću. Zapošljavanje nije nužno ograničeno na područje medija i komunikologije. Studenti komunikologije Hrvatskih studija okupljeni su oko Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna, koja je osnovana 2008. godine i svake godine organiziraju studentski simpozij "Mediji na drukčiji način".


05/12/2024

Studenti komunikologije na konferenciji HUOJ-a "Neki novi klinci"

Na jubilarnom desetom izdanju studentske konferencije Neki novi klinci, održanoj jučer u Zagrebačkom inovacijskom centru (ZICER-u), sudjelovalo je pet studenata komunikologije s Fakulteta hrvatskih studija. Nora Nikolić, Emma Filipović, Lovro Domitrović, Marta Žakić i Katarina Lončar, predvođeni asistenticom Ana Marijom Dunaj s Odsjeka za komunikologiju, imali su priliku sudjelovati u panelima i radionicama koje su im pružile praktičan uvid u svijet suvremenih komunikacija. 

Konferencija, koja se održava u kontinuitetu već deset godina, ima cilj unaprijediti teorijsko i praktično znanje budućih stručnjaka za odnose s javnošću. Ove godine okupila je renomirane stručnjake iz područja korporativnih komunikacija, novinarstva, marketinga, kreiranja komunikacijskih strategija i influencerskog svijeta.

Posebnu pažnju privukla je panel rasprava Zašto nam susjedi pune arene?, u kojoj su PR-ovci Hrvoje Ratkić i Vedran Strukar, uz pjevačicu Natali Balmix, analizirali uspjeh glazbenika kroz komunikacijske i marketinške strategije. Panel je bio obogaćen posebnim showom Vedrana Strukara, koji je odlučio nagraditi najboljeg sudionika iz publike sa 100 eura za postavljanje najzanimljivijeg pitanja. Nagradu je osvojila Ana Marija Dunaj za svoje pitanje koje je potaknulo daljnju raspravu.

Jednako zanimljiv bio je i panel Kompanije koje imaju MOOD(a), koji se fokusirao na društveno odgovorne kampanje i progovarao o važnim društvenim temama, dok je panel AI mi riješi to govorio o utjecaju umjetne inteligencije na automatizaciju rada. Kava s influencerima: Promijeni algoritam i saznaj što se krije iza kulisa omogućila je uvid u tajne influencerskog svijeta. Za one zainteresirane za europske institucije, Europska komisija organizirala je specijaliziranu radionicu.

Kao poseban dio programa, dodijeljena je godišnja studentska nagrada Mlada nada, koja prepoznaje izvanredne projekte i inicijative studenata.

Asistentica Ana Marija Dunaj istaknula je važnost sudjelovanja studenata na ovakvim događanjima i zahvalila Fakultetu hrvatskih studija što je osigurao sredstva za ulaznice: "Konferencije poput ove pružaju našim studentima neprocjenjivo iskustvo, priliku za učenje od najboljih u struci i razvoj kompetencija koje će im biti ključne u karijeri."

Ne sumnjamo da će sudjelovanje na ovoj konferenciji dodatno inspirirati buduće komunikologe i osigurati im snažnu platformu za uspjeh u struci. 

 

Popis obavijesti