Opcije pristupačnosti Pristupačnost

O nama

Studij komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu utemeljen je 1996. godine i to prvo kao studij novinarstva, a 2005. godine preimenovan je u studij komunikologije. Studij je zasnovan na temeljnim znanjima iz komunikologije, novinarstva, povijesti medija i odnosa s javnošću. Studenti tijekom studija stječu znanje o metodama istraživanja masovne komunikacije i obrade podataka te o povijesnom razvoju novinarstva i masovne komunikacije u svijetu i Hrvatskoj. Studenti komunikologije dobivaju temeljna znanja o medijima i osobitostima izvještavanja za njih, usmjeravaju se za rad na početnim poslovima u nekom od medija ili tvrtkama, tj. odjelima za odnose s javnošću. Zapošljavanje nije nužno ograničeno na područje medija i komunikologije. Studenti komunikologije Hrvatskih studija okupljeni su oko Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna, koja je osnovana 2008. godine i svake godine organiziraju studentski simpozij "Mediji na drukčiji način".


03/12/2024

Naša nastavnica završila akademiju za influencere

Foto: Pixsell
Asistentica s Odsjeka za komunikologiju i Odsjeka za sociologiju Ana Marija Dunaj završila je Influencer Akademiju u organizaciji Joomboosa i A1. 

Akademija, koje je završila prošlog vikenda, okupila je 15 ambicioznih pojedinaca željnih stjecanja znanja i vještina potrebnih za uspjeh u digitalnom svijetu, objavio je Joomboos. Uz bogat program predavanja i panela, sudionici su dobili jedinstvenu priliku učiti od vodećih stručnjaka i poznatih influencera.

Ana Marija Dunaj pohađala je Akademiju s ciljem stjecanje znanja iz digitalnog marketinga. To je svakako i ostvarila jer je akademija ugostila renomirane stručnjake iz područja digitalnog marketinga, društvenih mreža i brendiranja, uključujući predavače: Dominika Bebera, Nikolinu Maškarić, Enu Rajić, Teu Čičić, Roberta Turka, Velimira Crljića i Marka Jankovića. Svaki od njih podijelio je svoje bogato iskustvo i praktične savjete, pokrivajući teme od korištenja alata za istraživanje do strategija za kreiranje sadržaja koji privlači pažnju.

Posebna atrakcija bili su paneli s poznatim influencerima SaamoPetrom i Magic Leonom. U opuštenoj, ali edukativnoj atmosferi, Petra i Leon otvoreno su govorili o izazovima, uspjesima i lekcijama koje su naučili na svom putu. Njihove priče o stvaranju autentičnog sadržaja i izgradnji vlastitog brenda inspirirale su mnoge sudionike da se hrabro upuste u svijet društvenih mreža.

Program akademije bio je osmišljen kako bi polaznicima pružio praktična znanja o istraživanju tržišta i korištenju naprednih alata za analizu, strategije za isticanje u prepunom digitalnom prostoru te savjete za učinkovito upravljanje društvenim mrežama i suradnju s brendovima. Uz znanje, sudionici su stekli i vrijedne kontakte, kao i povratne informacije od stručnjaka. Polaznici su imali i zanimljive zadatke, a tri najbolja videa su i nagrađena. Više pročitajte na Joomboos

 

Popis obavijesti