Studij komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu utemeljen je 1996. godine i to prvo kao studij novinarstva, a 2005. godine preimenovan je u studij komunikologije. Studij je zasnovan na temeljnim znanjima iz komunikologije, novinarstva, povijesti medija i odnosa s javnošću. Studenti tijekom studija stječu znanje o metodama istraživanja masovne komunikacije i obrade podataka te o povijesnom razvoju novinarstva i masovne komunikacije u svijetu i Hrvatskoj. Studenti komunikologije dobivaju temeljna znanja o medijima i osobitostima izvještavanja za njih, usmjeravaju se za rad na početnim poslovima u nekom od medija ili tvrtkama, tj. odjelima za odnose s javnošću. Zapošljavanje nije nužno ograničeno na područje medija i komunikologije. Studenti komunikologije Hrvatskih studija okupljeni su oko Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna, koja je osnovana 2008. godine i svake godine organiziraju studentski simpozij "Mediji na drukčiji način".
Terenska nastava održana je u sklopu kolegija Novi mediji i digitalni marketing, pod vodstvom asistenta na Odsjeku za komunikologiju dr. sc. Davora Trbušića.
U prostorijama agencije studente su dočekali Brigita Krog, specijalistica za digitalni marketing i Luka Mavretić, kreativni direktor, koji su im približili agencijske odnose s javnošću te predstavili uspješne digitalne kampanje koje su radili za klijente iz različitih industrija.
Agencija Imago Ogilvy osnovana je 1992. godine i danas broji 45 zaposlenika. Na Danima komunikacija u travnju ove godine proglašeni su agencijom godine.