Studij komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu utemeljen je 1996. godine i to prvo kao studij novinarstva, a 2005. godine preimenovan je u studij komunikologije. Studij je zasnovan na temeljnim znanjima iz komunikologije, novinarstva, povijesti medija i odnosa s javnošću. Studenti tijekom studija stječu znanje o metodama istraživanja masovne komunikacije i obrade podataka te o povijesnom razvoju novinarstva i masovne komunikacije u svijetu i Hrvatskoj. Studenti komunikologije dobivaju temeljna znanja o medijima i osobitostima izvještavanja za njih, usmjeravaju se za rad na početnim poslovima u nekom od medija ili tvrtkama, tj. odjelima za odnose s javnošću. Zapošljavanje nije nužno ograničeno na područje medija i komunikologije. Studenti komunikologije Hrvatskih studija okupljeni su oko Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna, koja je osnovana 2008. godine i svake godine organiziraju studentski simpozij "Mediji na drukčiji način".
Studente su dočekali djelatnici Korporativnih komunikacija Igor Duić i Maja Fistrić, koji su potom održali predavanje i podijelili svoja iskustva rada u kompaniji. Poseban naglasak stavili su na predstavljanje projekata u segmentu održivog poslovanja, ali i na recentne krizne situacije koje su pogodile kompaniju.
Jedna od njih je i hakerski napad na A1 koji se dogodio u veljači ove godine i koji je, prema riječima Duića, dosad najozbiljnija krizna situacija za ovu telekompaniju.Obilježena potencijalno velikim reputacijskim rizikom, kriza je zahtijevala promptnu, proaktivnu i transparentnu komunikaciju kompanije prema svim dionicima, što se naposljetku pokazalo najboljom strategijom za rješavanje te situacije.