Studij komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu utemeljen je 1996. godine i to prvo kao studij novinarstva, a 2005. godine preimenovan je u studij komunikologije. Studij je zasnovan na temeljnim znanjima iz komunikologije, novinarstva, povijesti medija i odnosa s javnošću. Studenti tijekom studija stječu znanje o metodama istraživanja masovne komunikacije i obrade podataka te o povijesnom razvoju novinarstva i masovne komunikacije u svijetu i Hrvatskoj. Studenti komunikologije dobivaju temeljna znanja o medijima i osobitostima izvještavanja za njih, usmjeravaju se za rad na početnim poslovima u nekom od medija ili tvrtkama, tj. odjelima za odnose s javnošću. Zapošljavanje nije nužno ograničeno na područje medija i komunikologije. Studenti komunikologije Hrvatskih studija okupljeni su oko Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna, koja je osnovana 2008. godine i svake godine organiziraju studentski simpozij "Mediji na drukčiji način".
Kampanja „Nešto zbilja važno" osvojila je potkraj srpnja 2020. najprestižniju svjetsku godišnju nagradu za odnose s javnošću: „Golden World Awards for Excellence" Međunarodne udruge za odnose s javnošću (International Public Relations Association - IPRA) postavši tako jedna od samo nekoliko kampanja u Hrvatskoj i jugoistočnoj Europi kojima je to pošlo za rukom. Udruga roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci" u suradnji s agencijom CTA komunikacije izborila se prošle godine za izmjenu Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu čime je konačno omogućen besplatan trajektni prijevoz djeci s poteškoćama u razvoju sa svih hrvatskih otoka na prijeko potrebne terapije na kopnu. U najjačoj konkurenciji s vodećim komunikacijskim agencijama i globalnim tvrtkama kampanja „Nešto zbilja važno" pobijedila je u kategoriji odnosa s javnošću za nevladine udruge, između ostaloga, i zbog snažnih pozitivnih promjena koje je donijele hrvatskomu društvu te zaštite osnovnih ljudskih prava njegovih najranjivijih skupina.
„Pokretačka snaga cijeloga projekta bili su Mate Mladina, svi hrabri roditelji i djeca iz Udruge i Gina Victorija Damjanović. Iskreno sam im zahvalan na povjerenju koje su nam ukazali i cijelom timu CTA komunikacija koji se od prvog dana bez zadrške posvetio ovomu cilju. Za kampanju i sve nas uključene, osvajanje IPRA-ine 'Golden World Awards for Excellence' znači da je i struka iz čitavoga svijeta potvrdila kako su vrijednosti koje smo zastupali univerzalno prepoznate te da više nikad nijednomu djetetu s poteškoćama u razvoju i njihovim roditeljima ne smije biti uskraćena prilika za normalan život. To će zauvijek ostati nešto zbilja važno," istaknuo je Gordan Turković, izvršni direktor komunikacijske agencije CTA komunikacije.
Na nagrađenoj kampanji koja je provedena s proračunom od 0 kuna, uz već spomenute, radili su i Petar Tanta, Eli Čerkezović i Valentina Mezdić, studentica II. godine diplomskoga studija komunikologije Fakulteta hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu, na smjeru znanstveno istraživanje masovne komunikacije.
Golden World Awards for Excellence najuglednija je nagrada u svijetu odnosa s javnošću koju od 1990. godine dodjeljuje Međunarodna udruga za odnose s javnošću, promičući izvrsnost i etičnost u odnosima s javnošću. Njezinu važnost potvrđuje i žiri sastavljen od stručnjaka iz cijeloga svijeta, uključujući Austriju, Bugarsku, Japan, Rusiju, Saudijsku Arabiju, Tursku, Filipine, Ujedinjeno Kraljevstvo i Sjedinjene Američke Države, kao i broj i raznolikost prijava koje pristižu svake godine.
Borbom Bračkih pupoljaka, nakon deset godina i prošlogodišnje kampanje „Nešto zbilja važno", izboreno je i pravo na zakonom propisan besplatan prijevoz i za druge godinama zanemarivane i ranjive skupine. Kampanja je, u ožujku ove godine, osvojila i krovnu hrvatsku nagradu za odnose s javnošću Grand Prix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) kao najbolji projekt unutar kategorije odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinom organizacijama i to u najjačoj konkurenciji, kako je naveo i sam žiri, sastavljen od domaćih stručnjaka.
Kratak video kampanje možete se pogledati ovdje.