Opcije pristupačnosti Pristupačnost

O nama

Studij komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu utemeljen je 1996. godine i to prvo kao studij novinarstva, a 2005. godine preimenovan je u studij komunikologije. Studij je zasnovan na temeljnim znanjima iz komunikologije, novinarstva, povijesti medija i odnosa s javnošću. Studenti tijekom studija stječu znanje o metodama istraživanja masovne komunikacije i obrade podataka te o povijesnom razvoju novinarstva i masovne komunikacije u svijetu i Hrvatskoj. Studenti komunikologije dobivaju temeljna znanja o medijima i osobitostima izvještavanja za njih, usmjeravaju se za rad na početnim poslovima u nekom od medija ili tvrtkama, tj. odjelima za odnose s javnošću. Zapošljavanje nije nužno ograničeno na područje medija i komunikologije. Studenti komunikologije Hrvatskih studija okupljeni su oko Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna, koja je osnovana 2008. godine i svake godine organiziraju studentski simpozij "Mediji na drukčiji način".


27/05/2020

Studenti komunikologije upoznali se s radom korporativnih komunikacija Hrvatske pošte

Studenti prve godine diplomskoga studija komunikologije Fakulteta hrvatskih studija sudjelovali su na online gostujućem predavanju djelatnika korporativnih komunikacija Hrvatske pošte. Predavanje je održano u utorak 26. svibnja u sklopu kolegija Upravljanje rizikom i krizno komuniciranje, pod vodstvom asistenta na Odsjeku za komunikologiju Davora Trbušića, mag. comm. Predavanju su se priključili i studenti s kolegija Odnosi s medijima vanjske suradnice Fakulteta Jelene Gazivode te prof. dr. sc. Danijel Labaš.

Gosti predavači bili su Jo Kempen, izvršna direktorica Ureda za korporativne komunikacije Hrvatske pošte te Krešimir Domjančić, glasnogovornik i voditelj Odjela za odnose s javnošću Hrvatske pošte. U prvom dijelu predavanja gosti predavači predstavili su postulate Hrvatske pošte, interne i eksterne kanale komunikacije te organizacijsku kulturu kojom se svakodnevno vode, dok su u drugom dijelu studentima približili svoja iskustva u odnosima s medijima, kao i društveno odgovorne prakse tvrtke. Naglasili su važnost poznavanja teorija odnosa s javnošću i korištenja tih znanja pri svakodnevnom upravljanju komunikacijom, ali i otkrili kako je izgledao proces digitalne transformacije Hrvatske pošte te kako inovacijama i posebnim projektima poput Zaklada Vaša pošta i Paket24 nastoje unaprijediti poslovanje tvrtke.  

Budući da su studenti na predavanjima iz kolegija Upravljanje rizikom i krizno komuniciranje učili o tome kako se za organizacijsku krizu treba pripremiti, kako treba izgledati oblik i sadržaj komunikacije tijekom krize te kako je naposljetku evaluirati, bilo im je zanimljivo i korisno čuti kako djelatnici korporativnih komunikacija svakodnevno koordiniraju 1016 poštanskih ureda i više od 10 tisuća zaposlenika, pogotovo u vrijeme kriza poput ovih koje proživljavamo posljednja tri mjeseca.

Na kraju predavanja Kempen i Domjančić odgovarali su na pitanja studenata, a nisu propustili ni savjetovati buduće komunikacijske stručnjake koji ulaze u svijet odnosa s javnošću:

 „Budite entuzijasti, učite svakodnevno i trudite se dubinski razumjeti poslovanje u kojem djelujete. Predlažem i da puno čitate, jer puno ćete pisati! Usavršavajte se, budite spremni na digitalnu transformaciju, učite o fotografijama, videima… I budite znatiželjni“, savjetovali su studentima te zahvalili profesoru na pozivu, a studentima na aktivnom sudjelovanju.

Izvrsno i zanimljivo predavanje kojim je zaključena nastava na daljinu u ljetnom semestru održano je putem Google Meet platforme u već uhodanom online okruženju.

 

Marija Bobinski, studentica 1. godine diplomskog studija komunikologije

Popis obavijesti